Uiteraard vind iedereen (inclusief wij als hosting provider) dit niet leuk.
Voor een persoonlijke blog is het ambetant,
heb je een bedrijf of zelfs een webshop dan is het soms dramatisch.
Daarom deze pagina zodat we met zen alle kunnen voorkomen dat u het (nog eens) mee moet maken.
om te beginnen :
Wees gerust al je data , mails staan nog gewoon om onze server.
We hopen om samen met u er zo snel mogelijk voor te zorgen dat alles terug bereikbaar kan worden gemaakt voor u en uw bezoekers.
Beter bekend als malware. Deze kwaadaardige software is ontworpen om computersystemen/netwerken te verstoren of om toegang tot systemen en informatie te verkrijgen.
Meestal word malware door hackers geïnstalleerd voor financieel gewin. Ze zijn uit op:
Gevolgen hiervan kunnen zijn :
Voorkomen is beter dan genezen is hier zeker de boodschap
Overtreed je onze Algemene voorwaarden (Acceptable Use Policy or Terms of Use )
De meest voorkomede reden is echter. U heeft nog een openstaande factuur.
De betaal termijn is verstreken en u hebt de herinneringen niet gezien, of zoals iedereen wel eens voor heeft het is er nog niet van gekomen om tijd te vinden om de betaling te doen. Dan is het dus hoog tijd om de betaling te doen of neem contact op met ons via e-mail whatsapp of telegram om bij tijdelijke betaal problemen een oplossing te bespreken.
Ook wij worden net als iedereen graag vergoed voor de service die wij leveren. (we hebben bvb ook kosten aan uw domeinnaam, dataverkeer en stroom die ook wij tijdig dienen te betalen om uw website online te houden )
Laat je de achterstand te ver oplopen dan gaan wij dus ook genoodzaakt zijn om uw domeinnaam niet meer te verlengen, en de data die u bewaard (website en e-mails) op onze servers te verwijderen en dit volgens de afspraken die we gemaakt hebben via de Algemene voorwaarden die u goedkeurde bij de aanvraag van uw hosting account.
Als wij uw account in suspend zetten geven wij steeds een opmerking mee wat de reden hiervoor is. Deze reden word u dan ook automatisch gemaild op uw e-mail adres dat bekend is bij onze server. (Het is dus van belang om bij wijziging van e-mail adres dit meteen door te geven aan ons of het zelf in te stellen in het facturatie systeem en uw directadmin controle paneel
Heeft u deze mail niet gekregen log dan even in op ons facturatie systeem daar kan u meteen de status van uw service controleren en ook de status van uw facturen zien en betalen.
Wanneer u ons contacteert (liefst via whatsapp dat werkt voor ons het snelste) geef dan even mee over welke domeinnaam het gaat en eventueel welk factuur nummer u juist betaald heeft.
Zodra wij iets van u horen zetten we uw account weer asap online in afwachting van de betaling of oplossing van de problemen. (als het al niet automatisch gedaan is door de betaling die verwerkt is door ons facturatie systeem)
ps betaal je via direct debit optie dan kan je kiezen om toekomstige facturen automatisch te laten betalen op de vervaldatum.
check hier even of je domeinnaam voor jou website nog beschikbaar is.