Ko-host. Be website hosting suspended

suspended!

Uiteraard vind iedereen (inclusief wij als hosting provider) dit niet leuk.
Voor een persoonlijke blog is het ambetant,
heb je een bedrijf of zelfs een webshop dan is het soms dramatisch.

Daarom deze pagina zodat we met zen alle kunnen voorkomen dat u het (nog eens) mee moet maken.

Wat betekend "suspended" ?

om te beginnen :

Wees gerust al je data , mails staan nog gewoon om onze server.

We hopen om samen met u er zo snel mogelijk voor te zorgen dat alles terug bereikbaar kan worden gemaakt voor u en uw bezoekers. 

Mogelijke redenen waarom je website in suspend is gezet

uw site bevat kwaadaardige / schadelijke software

Beter bekend als malware. Deze kwaadaardige software  is ontworpen om computersystemen/netwerken te verstoren of om toegang tot systemen en informatie te verkrijgen.

Meestal word malware door hackers geïnstalleerd voor financieel gewin. Ze zijn uit op:

  • Bankgegevens
  • Adressen
  • Telefoonnummers
  • E-mail adressen …
 

Gevolgen hiervan kunnen zijn : 

  • identitetsdiefstal
  • frauduleuze aankopen
  • chantage
  •  … 
 
Om schade naar derden toe te voorkomen(Uw klanten, leden, bezoekers) moeten wij als we deze schadelijke malware vaststellen dadelijk ingrijpen door uw site in suspend te zetten. zo kan niemand aan de malware tot u tijd neemt om deze te verwijderen of u ons de opdracht geeft om dit voor u te doen (let wel dat onze tijd hiervoor vergoed zal moeten worden.) 

Voorkomen is beter dan genezen is hier zeker de boodschap

Algemene voorwaarden / AUP Violation

Overtreed je onze Algemene voorwaarden (Acceptable Use Policy or Terms of Use ) 

Achterstallige betaling van je factuur

De meest voorkomede reden is echter. U heeft nog een openstaande factuur. 

De betaal termijn is verstreken en u hebt de herinneringen niet gezien, of zoals iedereen wel eens voor heeft het is er nog niet van gekomen om tijd te vinden om de betaling te doen.  Dan is het dus hoog tijd om de betaling te doen of neem contact op met ons via e-mail whatsapp of telegram om bij tijdelijke betaal problemen een oplossing te bespreken.  

Ook wij worden net als iedereen graag vergoed voor de service die wij leveren. (we hebben bvb ook kosten aan uw domeinnaam, dataverkeer en stroom die ook wij tijdig dienen te betalen om uw website online te houden )

Laat je de achterstand te ver oplopen dan gaan wij dus ook genoodzaakt zijn om uw domeinnaam niet meer te verlengen, en de data die u bewaard (website en e-mails) op onze servers te verwijderen en dit volgens de afspraken die we gemaakt hebben via de Algemene voorwaarden  die u goedkeurde bij de aanvraag van uw hosting account.

Je account asap weer online krijgen

Als wij uw account in suspend zetten geven wij steeds een opmerking mee wat de reden hiervoor is. Deze reden word u dan ook automatisch gemaild op uw e-mail adres dat bekend is bij onze server. (Het is dus van belang om bij wijziging van e-mail adres dit meteen door te geven aan ons of het zelf in te stellen in het facturatie systeem en uw directadmin controle paneel

Heeft u deze mail niet gekregen log dan even in op ons facturatie systeem daar kan u meteen de status van uw service controleren en ook de status van uw facturen zien en betalen. 

Wanneer u ons contacteert (liefst via whatsapp dat werkt voor ons het snelste) geef dan even mee over welke domeinnaam het gaat en eventueel welk factuur nummer u juist betaald heeft. 

Zodra wij iets van u horen zetten we uw account weer asap online in afwachting van de betaling of oplossing van de problemen. (als het al niet automatisch gedaan is door de betaling die verwerkt is door ons facturatie systeem) 

 

ps betaal je via direct debit optie dan kan je kiezen om toekomstige facturen automatisch te laten betalen op de vervaldatum.